FAQ

1.Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Wybierz produkty, które chcesz zakupić i dodaj je do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami: załóż konto albo kontynuuj jako gość, wybierz sposób dostawy oraz formę płatności. W kolejnych krokach możesz potwierdzić i opłacić swoje zamówienie.

2.Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych.

3.W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPC. Jeśli wolisz odebrać swoją przesyłkę osobiście, możesz zamówić towar i zaznaczyć opcję odbioru osobistego w naszym biurze w Mławie przy ul. Napoleońskiej 74.

4.Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne do złożenia zamówienia?

Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient. Wystarczy, że podczas dokonywania zakupu zaznaczysz wariant „kontynuuj jako gość”.

5.Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

Zachęcamy do skorzystania z opcji „Odzyskają hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać nawet do 2 godzin. Jeśli go nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym Biurem telefonicznie (23 655 20 00) lub mailowo (kowkot@kowkot.pl).

6.Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z biurem telefonicznie (23 655 20 00) lub mailowo (kowkot@kowkot.pl) Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Zależy to od etapu jego realizacji.

7.Czy mogę zamówić przesyłkę za pobraniem?

Zamówienie może zostać wysłane za pobraniem. W trakcie składania zamówienia proszę wybrać jako sposób dostawy „zapłata kurierowi UPS”, a następnie w rubryce „Sposób płatności” - zapłata kurierowi.

8.Ile kosztuje wysyłka w sklepie?

Przesyłka do 30 kg realizowana przy płatności z góry kosztuje 20 zł. W przypadku płatności za pobraniem – 30 zł. W przypadku przesyłek powyżej 30 kg, wysyłane są one na palecie, która kosztuje 150 zł.

9.W jakich godzinach mogę składać zamówienia w Sklepie Internetowym?

Zamówienia w sklepie internetowym Kow-Kot można składać o każdej porze, 7 dni w tygodniu.

10.Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

Tak, jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie (23 655 20 00) lub mailowo (kowkot@kowkot.pl), wtedy szczegółowo omówimy możliwości dokonania modyfikacji w zamówieniu.

11.Czy możesz zmienić adres dostawy?

Tak, ale tylko do momentu otrzymania potwierdzenia mailowego, że Twoje zamówienie jest już w drodze.

12.Czy istnieje możliwość zakupu bramy garażowej w sklepie internetowym?

Z uwagi na szereg wymagań technicznych i parametrów, które muszą zostać dostosowane do indywidualnych warunków zabudowy garażu, zakup bramy garażowej możliwy jest w naszym Biurze przy ul. Napoleońskiej 74 w Mławie.

13.Czy istnieje możliwość zakupu balustrady w sklepie internetowym?

Z uwagi na szereg wymagań technicznych i parametrów, które muszą zostać dostosowane do indywidualnych warunków zabudowy zakup balustrady możliwy jest w naszym Biurze przy ul. Napoleońskiej 74 w Mławie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl